Kálváriások könyvtári blogja

CÍMÜNK: -- Kálváriaparti Általános Iskola és Sportiskola könyvtára, 3200 Gyöngyös, Kócsag út 40. -- E-MAIL: konyvtar[kukac]kalvaria[pont]sulinet[pont]hu -- RÉGI BLOGUNK (2007.07. - 2012.04.): http://kalvariakt.klog.hu

olvaso_gyerek_kicsi.jpgMár írtam korábban a "Veszíts el egy könyvet!" játékról. (itt) Május 6-án én is elveszítettem 3, nekem nagyon kedves könyvet az iskola épületében. Azóta eltelt 2 hét, és a könyveknek se híre, se hamva. Ez jelentheti azt is hogy valakik nagyon olvassák, hazavitték, "elvannak velük". De nem tudtam elfojtani a rossz érzéseimet sem, hogy talán más, rosszabb sorsuk lett.
Ma előkerült az egyik könyv. (Lackfi János: A buta felnőtt című verseskötete.) Mégpedig teljes épségben, s hátul betelt a lapocska, melybe beírták magukat a könyv megtalálói-olvasói:
Radeczky Attiláné, Juhász Ákos, Oláh Bálint, Ferencz Márton, Répás Arnold, Végh Titanilla.
NAGYON ÖRÜLÖK!!!
Remélem a másik kettő is jó helyen van. Olyan jó lenne, ha szólna, aki tud róluk valamit! (Székely Éva: Sírni csak a győztesnek szabad című önéletrajza és Móra Ferenc: A didergő király című mesegyűjteménye)
WANTED...!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalvariakt.blog.hu/api/trackback/id/tr484928615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása